
o Ohikoena da zailtasun asko aurkitzea, era honetan lan egitea kostatzen zaie, normalean indibidualistak eta konpetitiboak izaten dira.
o Norberak berera doa, batzuk indibidual moduan doazte, beste batzuk berriz, ondokoari kopiatzen saiatzen dira.
o Oso garrantzitsua da talde baten interakzioa ziurtatzea.
-Kontutan izan behar dugu:
Lan taldea baliabide moduan.
1) Interbentziorako lehenengo urratsa, beharrezkoak dira, baina urrats honek ez da nahikoa, modu kooperatiboan antolatzeko hezkuntza ekintzak .
2) Bigarren urratsean berriz, pauso berri bat eman behar da, eta gela barruan erabiltzea talde lanak ikasle talde murriztuekin, kooperazioa ziurtatzeko. Modu honetan hobeto barneratuko dituzte eduki eskolarrak.
3) Maila honetan erabiltzen diren taldeak izaera esporadikoa daukate.
· Ikasleak jakin behar dute metodo honekin ikasten badute, lana erakargarriagoa eta eraginkorragoa dela, konturatuko dira, bere kide batetik, berehala izango dutela laguntza .
o Norberak berera doa, batzuk indibidual moduan doazte, beste batzuk berriz, ondokoari kopiatzen saiatzen dira.
o Oso garrantzitsua da talde baten interakzioa ziurtatzea.
-Kontutan izan behar dugu:
Lan taldea baliabide moduan.
1) Interbentziorako lehenengo urratsa, beharrezkoak dira, baina urrats honek ez da nahikoa, modu kooperatiboan antolatzeko hezkuntza ekintzak .
2) Bigarren urratsean berriz, pauso berri bat eman behar da, eta gela barruan erabiltzea talde lanak ikasle talde murriztuekin, kooperazioa ziurtatzeko. Modu honetan hobeto barneratuko dituzte eduki eskolarrak.
3) Maila honetan erabiltzen diren taldeak izaera esporadikoa daukate.
· Ikasleak jakin behar dute metodo honekin ikasten badute, lana erakargarriagoa eta eraginkorragoa dela, konturatuko dira, bere kide batetik, berehala izango dutela laguntza .
No hay comentarios:
Publicar un comentario