-Honen barruan 3 estruktura bereiztu ditzakegu:
1.1.- Jardueraren estruktura : gela barruan ikasleen, irakasleen arteko erlazioa sortzen duen elementua da .
-Estruktura honen barruan hauek ere desberdintzen ditugu:
·Indibidualiatea.
·Lehiakortasuna.
·Kooperatibitatea.
1.2.- Helburuen estruktura (estruct de finalidad): ikasleek lortu nahi dutena zera da, beste sub-estrukturak eraiki , azken finean ezagutzen direnak, helburuen estrukturak bezalakoak, hauek era askotakoak izan ahal dira segun eta , zein estrukturarekin erlazionatzen diren: jarduerak, indibidualista, lehiakorra denarekin edo kooperatiba denarekin.
1.3.- Autoritatearen estruktura : erregulatzen du erreferentzia egiten duen guztiari: nola ikasi eta zer ikasi erabakitzen duen pertsonari erreferentzia egiten dio, zer ebaluatu behar den eta nola ebaluatuko da.
Piaget dioen moduan: “la cooperación entre iguales que aprenden, en una relación más simetrica, es an importante como la relación más asimetrica entre éstos y quien les enseña”.
·Ikasle gehiago egonez gero, era autonomo batean lan egiten dutenak, irakaslearentzako hobeto izango da, horrela autonomo ez diren ikasleekin egongo da, atentzio gehiago eskeniniz.
·Laburbilduz; estruktura kooperatibo batean, irakaslea ez da bakarra izango ikasleei irakatsiko diena, baizik eta , beraiekin elkarbanatuko du irakasteko erresponsabilidadea : ikasleak , beraien artean ere irakatsiko dira.
Suscribirse a:
Enviar comentarios (Atom)
No hay comentarios:
Publicar un comentario